Sanal Santral Nasıl Çalışır ?

Bizi Takip Edin
Facebook Twitter Linkedin WhatSapp

Sanal Santral Nedir ?

Sanal Santral Nedir ?

Çalışma Prensibi

Sanal Santral (Bulut Santral),  bulut tabanlı internet üzerinden hizmet veren, şirketinizde telefon santrali bulundurmanıza gerek kalmaksızın, internetin olduğu her yerden tüm  santral özelliklerini kullanabileceğiniz, internet tabanlı yeni nesil telefon santralidir.

Eskiye Kıyasla

Eski tip analog telefon santrallerin yerini alan sanal santralde (bulut santral) yatırım maliyeti gerektiren fiziksel bir santral kurulmasına gerek yoktur ve tamamen internet üzerinden çalışır. Yani internetin olduğu her yer sizin ofisinizdir!

Avantajları Nelerdir ?

Hızlı Kurulum

Sanal Santraliniz yarım gün içinde hazırlanır. Hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kesintisiz İletişim

Sanal Santral datacenter ortamında barındırıldığından dolayı internet ve elektrik kesintisine uğramaz. Numaranız lokasyonunuzdaki kesintilerden etkilenmez.

Güvenlik ve Bakım

Sanal Santral Güvenlidir

Sanal Santrale erişim sadece belirlenmiş statik ip ‘lerce mümkündür. Atak önleme sistemi ve çeşitli güvenlik önlemleri alınmıştır.

Desteği Hızlıdır

Sanal Santral güncellemeleri için ekstra bir ücret ödemezsiniz. Destek ve bakım hizmeti hızlı ve ücretsizdir.

Kullanım ve Erişim

Kullanımı Kolaydır

Sanal Santral arayüzü basit kullanışlıdır. Web arayüzüne erişerek raporlama, ses kayıtlarına erişim, meşguliyet paneli görüntüleme v.b. işlemleri kolayca yapabilirsiniz.

Yüksek Kapasitelidir

Sanal Santral sisteminde eş zamanlı olarak yüksek kapasitede çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz. Dahili ve dış hat kapasitesinin arttırılması kolay ve maliyetsizdir. Her bir dahili artırımı için ip telefon kullanmak yeterlidir.

Taşımak Yönlendirmek Kolaydır

Sorunsuz Taşınır

Sanal Santralinizi internet ağının olduğu her yerde kullanabilirsiniz. Taşınma gibi durumlarda sadece ip telefonlarınızı taşımanız yeterli olmaktadır.

Akıllı Yönlendirme

Sanal Santral (Bulut Santral), lokasyonunuzdaki internetin kesilmesi durumunda çağrılarınızı otomatik olarak cep telefonlarınıza yönlendirir.

Entegrasyona Açıktır

CRM Entegrasyonu

Kullanmış olduğunuz CRM ile Sanal Santrali entegre edebilirsiniz.

Farklı Lokasyonlarda

Sanal Santral sistemi ile şubeler arası aynı binaydaymış gibi dahili numaraları tuşlayarak, ücretsiz olarak görüntülü ve sesi görüşebilir gelen çağrıları aktarabilir ve çekebilirsiniz.

Sanal Santral Özellikleri

Sesli Karşılama Menüleri – IVR

Sesli karşılama menüleri (IVR) ile şirketinize özel karşılama anonsları oluşturabilir, müşterilerinize tuşlama yaptırarak ilgili dahili ya da departmana kolayca ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Birden fazla dış hattınıza; mesai içi, mesai dışı ve öğle arası için farklı karşılama menüleri (IVR) oluşturabilirsiniz.

Kuyruk Yönetimi

Gelen çağrılarınızı kuyruk modülüyle, istediğiniz çağrı dağıtım stratejisine operatörlere dağıtabilir, operatörlerin müsait olmaması durumunda çağrıları bekleterek özel anonslar dinletebilir, bekleyen çağrılara ortalama bekleme süresi ve sırasını anons edebilirsiniz. Sanal santraliniz, kuyruk üzerinden dağıtılan çağrıların istatistiklerini tutmaktadır.

Çalma Grupları

Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinizi, karşılama menüsünde departman veya birimler için yaptıkları tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.

Gelişmiş Dahili Yönetimi

Şirket personellerinizi bulut santralinizin (Sanal Santral) birer dahilisi olarak ayarlayabilir, her bir dahiliye özel tanımlamalar yapabilirsiniz.

Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı

Sanal santraliniz eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir,  ayrıca sanal  numaraları üzerinden sınırsız çağrı alabilir, santralinizle karşılayabilirsiniz.

Mesai İçi Mesai Dışı

Sanal santralinizde, mesai içi ve mesai dışı için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Öğle arası için de farklı bir karşılama senaryosu ayarlayabilirsiniz.

Operatör Meşguliyet Paneli

Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını santralinizin web ara yüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.

Anlık Kuyruk İzleme

Kuyruk bazında ve genel olarak bekleyen, konuşan çağrılarınızı anlık olarak izleyebilir; Ortalama bekletme, ortalama konuşma süresini görüntüleyebilirsiniz. Servis hedefinizi kuyruk bazında girerek servis seviyenizi ölçebilirsiniz.

Kuyruk İstatistikleri

Kuyruk modülü üzerinden alından çağrılar için, kuyruk bekleme istatistikleri, kuyruk çağrı istatistikleri v.b. istatistik ve raporlar yer almaktadır.

Kaçan Çağrı Bildirimi

Sanal santral kaçan çağrı servisi, sizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile bildirir. İlgili kayıtları web ara yüzünden de inceleyebilirsiniz.

Digital Fax

Bulut santral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden de gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz. Bilgisayarınızdaki bir dokümanı faks olarak gönderebilirsiniz.

Akıllı Telefon

Akıllı telefonunuza veya tabletinize yüklenecek bir uygulamayla bulut santralinizin dahilisi olabilir, görüşmelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Telesekreter Kaydı

Bulut santralinizin dahililerine ulaşılamaması durumunda arayan müşteriniz telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları dahiliye tanımlı e-posta adresine gönderilir.

Rehber Entegrasyonu

Online işlem merkezinde kayıtlı olan kişileriniz santralinizle entegre çalışmaktadır. OİM kişileriniz telefon rehberinizde görüntülenmektedir. Böylelikle gelen çağrılarınızda hangi müşterinizin aradığını ek bir entegrasyon yapmanıza gerek kalmadan telefonunuzdan görebilirsiniz.

Dahiliye Özel Numara

Dahililerinize özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara (CLI), ilgili dahilinin dış aramalarında görünür.

Resmi Tatil Günleri

Bulut santraliniz özel bir tanımlama yapmadan resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışına senaryonuzu devreye alır. Bu özellik opsiyonel olarak değiştirilebilir.

Fatura Koruma

Voip hesabınıza günlük yurt dışı, günlük toplam, aylık toplam harcama limitleri tanımlayabilirsiniz. Böylelikle faturalarınızı kontrol altında tutabilirsiniz.

Sanal Santral
7 Mayıs 2018